27 | 09 | 2020
Головна Нові надходження книг
Останні виставки
Останні новини
Управління маркетингом у сфері туризму PDF Друк e-mail
Четвер, 19 жовтня 2017, 08:25

Управління маркетингом у сфері туризму

Мальська М. П. Управління маркетингом у сфері туризму [текст] підручник. /М. П. Мальська, 1.3. Жук - К.: «Центр учбової літератури», 2016.-328 с.

ISBN 978-617-673-470-3

У підручнику розглянуто теоретичні, методологічні та практичні основи управління маркетингом, як дисципліною, наукою й галуззю дослідження. Зокрема, розкрито понятійно-категоріальний апарат, зміст, процес та методологію, а також його місце у системі економічних наук. Розглянуто туризм як сферу послуг, маркетинг як інструмент аналізу сфери туризму, маркетингове планування діяльності підприємств туристичної індустрії, здійснено економічний аналіз у системі маркетингової діяльності туристичних компаній. Висвітлено державне регулювання маркетингової діяльності у сфері туризму.

Підручник пропонується для науковців, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів, а також керівників і фахівців, що займаються питаннями управління маркетингом, для організацій, наукових установ - усіх, кому цікаві питання інтеграції України у світову систему господарювання.

 
Google перекладач
Ukrainian Armenian Azerbaijani Belarusian Chinese (Simplified) English French Georgian German Italian Latvian Lithuanian Polish Russian Spanish Turkish
Ресторанный практикум ГОСТИ НАВСЕГДА. Ч2
Культурология. История мировой культуры
Банер
Оцініть якість обслуговування і компетентність співробітників бібліотеки