09 | 12 | 2019
Головна Нові надходження книг Основи рекреалогії (економіко-екологічний та маркетинговий аспект)
Останні виставки
Останні новини
Основи рекреалогії (економіко-екологічний та маркетинговий аспект) PDF Друк e-mail
П'ятниця, 19 лютого 2016, 11:28

Основи рекреалогії (економіко-екологічний та маркетинговий аспект)

Основи рекреалогії (економіко-екологічний та маркетинговий аспект) [текст] : навч. посіб. /1. О. Гродзинська. С. Г. Нездойміпов, О. В. Гусєва. А. В. Замкова. - К.: «Центр учбової літератури». 2014. - 264 с

ISBN 978-617-673-257-0

Навчальний посібник «Основи рекреаіогії (економіко-екологічний та маркетинго¬вий аспект)», спрямований на формування у студентів теоретичних знань і практичних навичок з основ рекреалогії, ефективного функціонування підприємств, які належать до сфери рекреації та туризму, рекреаційного природокористування в контексті парадигми «зеленої» економіки. Розглядаються проблеми формування та функціонування територіальних рекреаційних систем, екологічної мережі в регіонах, рекреаційної інфрасіруктури. методи оцінки рекреаційних ресурсів, визначення соціально-економічної ефективності їх використання у сучасних умовах, маркетингові підходи щодо формування задоволеності споживачів рекреаційно-курортних послуг. Структура посібника побудовано за модульним курсом викладання навчальної дисципліни «Рекреалогія».

Навчальний посібник пропонується для студентів витшгх навчальних закладів, викладачів, фахівців сфери рекреацшно-туриетичних послуг.

 
Google перекладач
Ukrainian Armenian Azerbaijani Belarusian Chinese (Simplified) English French Georgian German Italian Latvian Lithuanian Polish Russian Spanish Turkish
Тиждень права
Техники управления агрессией
Економетрія
Банер
Оцініть якість обслуговування і компетентність співробітників бібліотеки